Czy jest przestrzeń na nowy podmiot na rynku usług doradczych w obszarze nieruchomości inwestycyjnych?

Na rynek wchodzi NAVIMO – butikowa firma doradcza. Jaką wartość dodaną deklaruje? Profesjonalne i zaangażowane doradztwo jak najbliżej klienta.

Nastały wymagające czasy dla rynku nieruchomości. Cechuje je ograniczona podaż gruntów, mało preferencyjne finansowanie, niestabilność budżetów inwestycyjnych, a także zawirowania w łańcuchach dostaw i tym samym – cenach wykonawstwa. A to wszystko sprawia, że decyzje biznesowe muszą być bardziej przemyślane. Taka sytuacja stwarza przestrzeń dla rozwoju bardziej dedykowanych usług, które wybiegają poza przyjęte schematy, usług, które w swoim podejściu muszą być maksymalnie elastyczne. Ambicją NAVIMO jest jak najlepiej wpisać się w tak zdefiniowane oczekiwania rynku.

Podczas realizacji skomplikowanych procesów doradczych dla najbardziej wymagających klientów, w tym dużych międzynarodowych korporacji, przekonaliśmy się na własnej skórze o prawdziwości stwierdzeń, że „rynek tworzą ludzie”, a „biznes robi się z tymi, których się zna”. Tu szansa na kontynuację współpracy z klientem zawsze będzie zależeć przynajmniej w równiej mierze od umiejętności twardych i branżowego know-how, jak i od zrozumienia indywidualnych potrzeb, zaangażowania, kreatywności i zaufania oraz tzw. flow, które albo się z kimś ma, albo nie. Dlatego też zachęceni sukcesami w budowaniu wartościowych i perspektywicznych relacji z klientami oraz zainspirowani przez nich samych uznaliśmy, że to jest czas i miejsce na start biznesu łączącego najwyższe standardy branżowe z „ludzkim pierwiastkiem” jako naszą wartością dodaną. Chcemy udowodnić, że w wykonaniu NAVIMO „partnerskie relacje” to realia biznesu a nie slogan marketingowy” – mówi Piotr Litwin, Partner i współzałożyciel NAVIMO.

Chcemy, aby doradztwo, jakie proponujemy naszym Klientom, w możliwie najwyższym stopniu uchwyciło istotę samych nieruchomości. Mamy świadomość tego, że nieruchomość sprzedaje się tylko raz i że jest to proces niemalże tak samo emocjonalny i niepowtarzalny jak np. transakcje na rynku dzieł sztuki. Dla sprzedawcy taka transakcja nierzadko oznacza w kategoriach emocjonalnych rozstanie, dla nabywcy – nadzieję na nowy, lepszy etap życia czy biznesu. Dlatego każda transakcja powinna być przemyślana w detalach i „ szyta na miarę”. Identyfikujemy się z tak rozumianą specyfiką tego rynku i jesteśmy przekonani, że wciąż istnieje przestrzeń do zagospodarowania w obszarze dedykowanych usług doradczych dla rynku nieruchomości – dodaje Jakub Szymanowski, Partner i współzałożyciel NAVIMO.

Spółka specjalizuje się we wsparciu klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie sprzedaży i zakupu terenów inwestycyjnych, transakcjach kapitałowych na rynku najmu instytucjonalnego (PRS), dostarczaniu szytych na miarę rozwiązań dla firm o profilu logistycznym i produkcyjnym (obiekty BTO – build-to-suit i BTS – build-to-operate) oraz doradztwie przy ustalaniu lokalizacji dla inwestycji typu data center.