Polityka prywatności

1. DEFINICJE

1.1. Administrator – NAVIMO z siedzibą w Warszawie 02-133, Al. Krakowska 291A/36, REGON:260180638, NIP: 959-160-06-81.

1.2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym wizerunek,nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji,informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.

1.3. Podmiot danych – osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora,np. osoba prowadząca z Administratorem korespondencję za pośrednictwem poczty elektronicznej.

1.4. Polityka – niniejsza polityka prywatności.

1.5. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).

2. PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

2.1. W związku z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Administratora zbiera on i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO.

2.2. Administrator:

2.2.1. zapewnia przejrzystość przetwarzania danych;

2.2.2. zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w szczególności o celu i podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych, chyba że na podstawie odrębnych przepisów nie jest do tego zobowiązany;

2.2.3. zapewnia, by dane były zbierane jedynie w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane były tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.

2.3. Przetwarzając dane, Administrator dba o ich bezpieczeństwo i poufność oraz o dostęp do informacji o przetwarzaniu Podmiotom danych, w zakresie ich dotyczącym. W przypadku ,gdy pomimo dołożenia należytej staranności przez Administratora doszło do naruszenia ochrony danych osobowych takie naruszenie mogłoby powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności Podmiotów danych, Administrator poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty danych.

2.4. Administrator przetwarza dane osobowe w różnych celach, przy czym w zależności od celu, zastosowanie mogą mieć różne sposoby zbierania, podstawy prawne przetwarzania, odbiorcy danych oraz okresy przechowywania czy prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Administrator przetwarza dane osobowe w celach określonych w poszczególnych sekcjach niniejszej polityki lub w innych celach każdorazowo wskazanych w momencie rozpoczęcia przetwarzania danych przez Administratora.

3. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

3.1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: piotr.litwin@navimo.pl.

4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

4.1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wprowadził środki i procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez te osoby zadania.

4.2. Administrator podejmuje wszelkie działania konieczne, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące stosowały odpowiednie środki bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.

4.3. Administrator na bieżąco analizuje ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W przypadku, gdy okaże się to konieczne Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.

5. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

5.1. KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA I TRADYCYJNA

5.1.1. W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy lub inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja.

5.1.2. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.

5.1.3. Administrator przetwarza jedynie Dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo zawartych w niej danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana jedynie osobom upoważnionym.

5.1.4. Podanie danych osobowych w celu wymienionym w pkt 5.1 jest dobrowolne. Brak podania danych będzie skutkował niemożnością załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja.

5.2. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA

5.2.1. W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać podania Danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.

5.2.2. Podanie danych osobowych w celu wymienionym w pkt 5.2 jest dobrowolne. Brak podania danych będzie skutkował niemożnością załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja.

5.3. PROFILE NA PORTALU LINKEDIN

5.3.1. Administrator posiada publiczne profile na portalu społecznościowym LinkedIn. W związku z tym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające ten profil.

5.3.2. Dane osobowe takich osób są przetwarzane:

5.3.2.1. w celu umożliwienia im aktywności na profilach;

5.3.2.2. w celu efektywnego prowadzenia profili, poprzez przedstawianie użytkownikom portali informacji o inicjatywach i innej aktywności Administratora oraz w związku z promowaniem różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów;

5.3.2.3. w celach statystycznych i analitycznych;

5.3.2.4. ewentualnie mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.

5.3.3. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:

5.3.3.1. promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług,

5.3.3.2. w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami.

5.3.4. Podanie danych osobowych w celu wymienionym w pkt 5.3 jest dobrowolne. Brak podania danych będzie skutkował niemożnością załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja oraz brak możliwości korzystania z funkcjonalności profilu Administratora na profilu społecznościowym LinkedIn.

5.4. REKTRUTACJA

5.4.1. W ramach procesów rekrutacyjnych Administrator oczekuje przekazywania Danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. W związku z tym nie należy przekazywać informacji w szerszym zakresie. W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata(art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych. W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą zawierać informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.

5.4.2. Dane osobowe są przetwarzane:

5.4.2.1. w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit.c RODO w związku z przepisami prawa pracy);

5.4.2.2. w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna– w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

5.4.2.3. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa ani przez Administratora, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

5.4.2.4. w celu weryfikacji kwalifikacji i umiejętności kandydata lub kandydatki oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy;

5.4.2.5. w celu ustalenia lub dochodzenia przez Administratora ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).5.4.3. W zakresie w jakim Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę, można ją wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W przypadku wyrażenia zgody dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane osobowe usuwane są nie później niż po upływie dwóch lat – o ile wcześniej zgoda nie została wycofana.

5.4.4. Podanie danych w zakresie określonym w art. 22(1) Kodeksu pracy jest wymagane – w przypadku preferowania przez kandydata zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę – przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy, zaś w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną – przez Administratora. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia danej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

5.5. ZBIERANIE DANYCH W ZWIĄZKU ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG LUB WYKONYWANIEM INNYCH UMÓW NA RZECZ OSÓB FIZYCZNYCH

5.5.1. W razie zbierania danych dla celów związanych z wykonaniem konkretnej umowy, Administrator przekazuje osobie, której dane dotyczą, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych w momencie zawierania umowy lub w momencie pozyskania danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne w celu podjęcia przez Administratora działań na żądanie Podmiotu danych, przed zawarciem umowy.

5.5.2. Dane osobowe, o których mowa w powyższym pkt. 5.5.1 takich osób są przetwarzane w celu:

5.5.2.1. świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie przepisami, wykazania, że Administrator świadczenia usług zgodnie z przepisami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c – obowiązki prawne ciążące na Administratorze);

5.5.2.2. świadczenia usług profesjonalnych na rzecz klientów w związku z zawarciem i wykonaniem umów, a także dochodzenie oraz obrona przed roszczeniami związanymi z zawartymi z klientami umowami lub/oraz świadczonymi usługami, a także w celach archiwizacyjnych tj. w celu dokumentowania zrealizowanych albo otrzymanych usług, (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadnione interesy Administratora);

5.5.3. Dane osobowe, o których mowa w powyższym pkt. 5.5.1 są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz jego kontrahenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy.

5.5.4. Podanie danych jest potrzebne do zawarcia i wykonania umowy z Administratorem, brak podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy lub świadczenia usług.

5.6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH CZŁONKÓW PERSONELU KONTRAHENTÓW LUB KLIENTÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z ADMINISTRATOREM

5.6.1. W związku z zawieraniem umów w ramach prowadzonej działalności, Administrator pozyskuje od kontrahentów / klientów dane osób zaangażowanych w realizację takich umów (np. osób uprawnionych do kontaktu, wykonujących zlecenia itp.). Zakres przekazywanych danych jest w każdym wypadku ograniczony do stopnia niezbędnego dla wykonania umowy i zazwyczaj nie obejmuje innych informacji niż imię i nazwisko oraz służbowe dane kontaktowe.

5.6.2. Takie dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz jego kontrahenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy. Takie dane mogą być ujawniane osobom trzecim zaangażowanym w realizację umowy.

5.6.3. Dane przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji powyższych interesów oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów.

5.6.4. Źródłem danych osobowych jest podmiot, który udostępnia Administratorowi dane osobowe w ramach korzystania z usług Administratora tj. klient.

5.6.5. Podmiotom danych, o których mowa w pkt. 5.6.1 przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu określonym w pkt 5.6.1 i 5.6.2 powyżej, z przyczyn związanych z ich szczególną sytuacją.

5.6.6. Podanie danych jest potrzebne do zawarcia i wykonania umowy z Administratorem, brak podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy lub świadczenia usług.

5.7. ZBIERANIE DANYCH W RAMACH KONTAKTÓW BIZNESOWYCH

5.7.1. W związku z prowadzoną działalnością Administrator zbiera dane osobowe także w innych przypadkach – np. podczas spotkań biznesowych czy poprzez wymianę wizytówek – w celach związanych z inicjowaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na tworzeniu sieci kontaktów w związku z prowadzoną działalnością.

5.7.2. Dane osobowe zebrane w takich przypadkach przetwarzane są wyłącznie w celu, dla jakiego zostały zebrane, a Administrator zapewnia ich odpowiednią ochronę.

5.8. ZBIERANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z WYKONYWANIEM OBOWIĄZKÓW ADMINISTRATORA JAKO INSTYTUCJI OBOWIĄZANEJ

5.8.1. W celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z prowadzeniem działalności prawnej przez Administratora w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze w zakresie wskazanym w przepisach ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (ustawa AML) w szczególności w celu dokonania oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, stosowania środków bezpieczeństwa finansowego, w tym identyfikacji i weryfikacji tożsamości klienta Administratora oraz osób upoważnionych do działania w jego imieniu oraz bieżącego monitorowania relacji gospodarczych pomiędzy Administratorem a jego klientami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

5.8.2. Dane osobowe podmiotów danych będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od dnia zakończenia relacji gospodarczych z klientem lub od dnia dokonania transakcji okazjonalnej – w przypadku danych osobowych przetwarzanych przez prawników jako instytucje zobowiązane z zastrzeżeniem, że okres ten może zostać przedłużony przez właściwy organ o nie więcej niż 5 lat, gdy jest to potrzebne ze względu na toczące się postępowanie w sprawie prania pieniędzy, finansowania terroryzmu lub postępowania karnego (zgodnie z art. 49 ustawy AML),

5.8.3. Podanie danych w celu określonym w powyższym pkt 5.8.1 osobowych jest niezbędne ze względu na wymogi wynikające z ustawy AML; brak podania danych może skutkować obowiązkiem Administratora poinformowania GIIF, a także może stanowić przeszkodę w nawiązaniu lub kontynuacji relacji gospodarczych z klientem.

5.8.4. Źródłem danych osobowych jest podmiot, który udostępnia Administratorowi dane osobowe w ramach korzystania z usług Administratora tj. klient.

6. ODBIORCY DANYCH

6.1. W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, podmiotom świadczącym usługi księgowe, podmiotom świadczącym usługi prawne, operatorom pocztowym, kurierom, agencjom marketingowym czy rekrutacyjnym.

6.2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Podmiotu danych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

7. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG

7.1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) różnisię od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

7.1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;

7.1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;

7.1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

8. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – np. ze względów bezpieczeństwa – dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.

8.2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

9. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

9.1. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

9.1.1. Podmiotom danych przysługują następujące prawa:

9.1.1.1. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;

9.1.1.2. prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;

9.1.1.3. prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;

9.1.1.4. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

9.1.1.5. prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraził zgodę Podmiot danych – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);

9.1.1.6. prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu;

9.1.1.7. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu Danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;

9.1.1.8. prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

9.1.1.9. prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;

9.1.1.10. prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, Podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU

10.1. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu.

11. ZMIANY POLITYKI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

11.1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

11.2. Ostatnia aktualizacja Polityki miała miejsce dnia 24.05.2023 r.